Flickr

Jag har skapat ett Flickr-konto där jag kommer att lägga upp bilder från de restauranger som jag besöker. Nu kan du se bilder från en helt fantastisk middag på Albert Adriàs relativt nya restaurang 41° Experience och snart kommer bilder från Sant Pau, Dos Cielos, Alkimia och Hisop som jag besökte under min senaste resa till Barcelona. Rapporter från dessa restauranger kommer på bloggen inom kort. Jag har även påbörjat ett fotoprojekt där jag veckovis följer bygget av Oaxens nya restaurang. Klicka på länken för att komma till Flickr

Leave a Reply

